اخذ گواهی سفت کاری در اصفهان رستا:Esfahan-rasta.ir
مشاورین و مهندسین شرکت اصفهان رستا آماده همکاری با شما عزیزان در زمینه اخذ گواهی و پروانه سفت کاری در اصفهان هستند. برای مشاوره رایگان می توانید با کلیک روی دکمه زیر به صفحه تماس مراجعه کرده و با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.
شماره تماس با واحد پشتیبانی شرکت اصفهان رستا و دریافت مشاوره رایگان :09133896743
منظور از سفت کاری چیست؟
برای ساخت یک بنای کامل که استاندارد های لازم در آن رعایت شده است.اهل فن این مراحل را به دو بخش سفت کاری و نازک کاری تقسیم می کنند. در سفت کاری ساتمان کارهای مختلفی انجام میشودتا اسکلت اصلی سازه شکل بگیرد.
در مرحله نازک کاری ,بنا را به حالتی که برای ساکنان قابل استفاده باشد در میاورند.
به طور کلی ,مهم ترین قسمت از ساخت و ساز ,فعالیت های مربوط به سفت کاری می باشد.بسیاری از استانداردها, از جمله موارد پایداری و استحکام سازه در این بخش به مرحله اجرا در می آید.بخش قابل توجهی از مصالح مصرفی مثل میلگرد و بتن نیز در همین قسمت مورد استفاده قرار میگرد.
سفت کاری ساختمان شامل تمام مراحل , آماده کردن زمین و کندن پی تا قرار دادن ستون ها ,سقف ها و ایجاد اسکلت اصلی سازه می باشد.
در این مرحله از ساخت و ساز ,مصالح مختلفی همچون میلگرد , تیر آهن , بتن , گچ و …مورد استفاده قرار میگرد.
پس از آن بنای اولیه به صورت یک ساختمان خام در می آید.کار نازک کاری شروع میشود.در نازک کاری , در فرآیند نازک کاری , همه اجزایی که به زیبایی و کارایی بیشر بنا کمک میکند اضافه می شود.از جمله این اجزا می توان به تاسیسات ساختمان, برقکاری , نمای ساختمان و معماری داخلی اشاره کرد.
تبصره 1 : در صورتی که پلاک بیشتر 5 سقف باشد باید استعلامات آتش نشانی و استعلامات ایستایی از معاو نت شهرسازی گرفته شود . (فرمهای 18و 20 )
تبصره 2 : در صورتی که ملک در محدوده بافت تاریخی قرارگرفته باشد نیاز به تایید سازمان میراث فرهنگی می باشد . ( استعلام فرم شماره 13 توسط شهرداری )
درخواست گواهی سفت کاری :
1. مراجعه به سامانه اصفهان نما از طریق آدرس my.isfahan.ir و انتخاب یکی از خدمات شهرسازی الکترونیک مثل استعلام بانک و رود به سامانه اصفهان نما http://esup.isfahan.ir/Isfahannama/
در صورتی که در سامانه اصفهان نما ثبت نام نکرده بایستی ثبت کند. وارد اکانت شده و خدمت را انتخاب نماید.
2. انتخاب خدمت و طی مراحل گام به گام
* مطالعه و تایید تعهدات
* ورود کد نوسازی از طریق انتخاب ملک نقشه و یا به صورت دستی
* تائید مهندسین ناظر
* بارگذاری مدارک مورد نیاز و درج مشخصات نامه دفترخانه
* ثبت درخواست و ارسال پرونده به کارتابل ناظرین جهت تایید گواهی سفت کاری
* پس از تائید مهندسین ناظر بصورت آنلاین، پیامکی به مالک جهت انتخاب زمان بازدید ارسال می گردد و شما می توانید جهت ادامه فرآیند به قسمت “درخواستهای پیشین” سایت اصفهانما مراجعه نمایید.
* کلیک روی گزینه “نمایش پرونده” و انتخاب زمان بازدید توسط مالک
* ارسال کد تائید به شماره همراه و ثبت زمان بازدید
* پس از انجام بازدید ملک توسط کارشناس شهرداری کلیه مراحل بصورت غیر حضوری در منطقه انجام و به شما پیامک می گردد.
* همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت “پیگیری درخواست” سایت اصفهان نما از کلیه مراحل پرونده مطلع گردید.
3. -دریافت برگه گواهی پایانکار
4. دریافت پرینت برگه از سامانه و ارائه به منطقه مخاطبین